מטיילים עצמאיים המעוניינים לקבל ייעוץ ומידע בנוגע למסלולי הטיול מוזמנים לתאם פגישה. ברשותי מגוון גדול של מפות, ספרים, מידע ונסיון רב בארגון ותדרוך מטיילים.

יעדים בהם אני מתמחה :
 יוון,  גאורגיה, אלבניה, רכס האלפים, רכס הדולומיטים, מסלולים בירדן, אתיופיה, נפאל, סלובקיה, טג'יקיסטן, תורכיה ועוד..

מה כולל הייעוץ?

- עזרה בבחירת יעד ותכנון כללי של הטיול
- תכנון הטרק, הצטיידות ותכנון נכון של המסלולים
- המלצות על מסלולים ייחודיים ולא מתויירים
- המלצות על מקומות לינה מיוחדים

* שאלה שעלתה אצל מספר אנשים:
ברשותי מפות טובות של רוב המסלולים , אך אינני נוהג לצלם מפות מפאת הגנה על זכויות יוצרים.
אשמח לייעץ היכן ניתן לרכוש את המפות לכל יעד.

למי מתאים הייעוץ?

הייעוץ מתאים לאנשים שמעוניינים לצאת לטיולים לא שגרתיים, מחוץ למסלולים המוכרים,
עליהם אין מידע זמין בספרות או ברשת האינטרנט, ורוצים עזרה בתכנון הראשוני של הטיול.
(רעיונות ליעדים: טרקים בתורכיה, טרקים באלפים, טרק בדולומיטים ועוד..)

מה מחיר הייעוץ?

עלות פגישת הייעוץ 700 ש"ח
הפגישה אורכת כשעתיים, אצלי במשרד בקיבוץ תובל
(ניתן גם לערוך ייעוץ בסקייפ, אך אני ממליץ להשקיע ולבוא לפגישה - אין תחליף לפתיחת מפות ולפגישה פנים אל פנים)

ליצירת קשר:

מידן וישינסקי
054-2139997

-----------------------------------
לקבלת פרטים נוספים על הטיולים והייעוצים צרו איתנו קשר!

מטיילים מספרים:

מידן,
בשמי ובשם חברי – רני ויובל, לאחר שחזרנו שלמים, בריאים ומרוצים מטרק של 12 יום בהרי נפאל -  רצינו להודות לך על ארגון טיול מושלם, החל מתכנון המסלול, דרך החיבור לאנשי הקשר המקומיים, ועד ההתנהלות הרגועה והמאורגנת לאורך כל ימי ההליכה בעזרת הצוות המקומי.
התמורה היתה מעל כל הציפיות ואין ספק שנפנה אליך גם בטיולים עתידיים.

שרון, טרק בנפאל, אוקטובר 2016

נורא רצינו טיול מאתגר בחו"ל, אבל שהילדים יצליחו לעמוד בו, שנדע להעריך מראש את הקושי של המסלולים, ולבחור את היותר מוצלחים וכאלה שמסומנים היטב (יש לנו נסיון מר עם ברבורים ומסלולים לא מוצלחים). אבל אז מצאנו את מידן וקיבלנו תיאור מדוייק של המסלולים לכל יום, ושלל טיפים והמלצות. והיה פשוט מעולה :). אז מגיעה למידן תודה ענקית

משפחת גולדברג, טיול בצפון יוון מאי 2016

למידן היקר!!
ברוכים השבים מהטרק בלאגטאנג.
אני וחברי יוסי חזרנו ב-7.4.2014 לאחר 19 ימים נפלאים בנפאל הרחוקה.
יומיים לפני הטרק היה לנו זמן להתארגנות ולטיולים בקטמנדו בעיקר ברגל ובריקשה.
ביומיים האלה ראינו הרבה מקדשים פסטיבלים ואת החיים בעיר.
יצאנו בג'יפ לשמורה לאחר 5 שעות הגענו לכפר סיאברובסי ב-11:00 לנו במלון .
למחרת ב-8:00 יצאנו לבלתי נודע.
חצינו גשרים עלינו במדרגות ירדנו לשבילים הלכנו ביער יפיפה כשלצידנו הנהר היפיפה לאנגטאנג.
בקיצור טיול מדהים כך לפי התוכנית עשינו את כל המסלול של 12 יום.(תמונה אחת שווה אלף מילים).
לא היה קל -אבל לא נזקקנו לכדורים להקלת הנשימה. הלכנו בקצב שלנו עם מדריך וסבל נחמדים מאוד.
בסוף הטרק נותרו לנו עוד 3 ימים אותם נצלנו בהדרכה מדריך מקומי ונהג מונית בעמק קטמנדו שכלל את שלושת הערים הבונות את גוש קטמנדו.
כמובן שבקרנו בבית חב"ד והשתתפנו פעמיים בארוחות של ערב שבת עם 120 תרמילאיים היה נחמד לפגוש כל כך הרבה בוגרי צבא שיצאו לטרקים בנפאל.

תודה רבה לך על כל העזרה וההכנה לטיול המדהים בנפאל!!!
                                                                              דוד אלקלעי, אפריל 2014

מידן שלום,
כיף לראות את התמונות שלכם. ביקרנו ממש שבוע אחריכם, לצערנו במזג אוויר הרבה יותר ערפילי.
היה לנו טיול ממש מוצלח בטורקיה. הלכנו עפ"י המלצותיך המצוינות וזכינו למסע מופלא.
המון תודה על הטיפים המועילים וההמלצות הטובות שתאמו את מה שחיפשנו והתאימו ברובם למשפחתנו. (יכול להיות שחציית הקצ'קר בגיל 8 זה קצת מוקדם מידי, אלא אם כן לוקחים פרדה נוספת לסחיבת ילדים, מה שלא עשינו!!)
בכל מקרה, עשינו זאת כולנו וזה ייזכר כחוויה מאתגרת ומהנה ובעיקר מסע משפחתי רציני.
תודות רבות וד"ש מכל מי שמכיר אותך ושמח לשמוע שבאנו בהמלצתך. אתיל הדריך אותנו אישית בקפדוקיה והיה לנו יום נפלא איתו.

משפחת שליב. אוגוסט 2013

-----

היי מידן,
חזרנו מטיול בר-מצוה באזור הדולומיטים, וברצוני להודות לך על שני דברים. ראשית, הטרק שעשינו איתך בסתיו השנה בפטרה נתן לי את הביטחון לתכנן טרק עצמאי, ושנית, האוריינטציה והאינפורמציה שמסרת לנו כשישבנו אצלך, איתי בני ואנכי, על המרפסת, היתה מועילה ומדוייקת. המסלול העיקרי שהצעת לנו, לטרק של שלשה ימים היה מסלול שתאם את מה שביקשתי, רמת קושי בינונית, מאחר ועשיתי את זה עם איתי- ילד בר-המצוה שלי. למרות שאחרי הטרק איתי מכנה אותו ה'דרק', אני מאד שמח שעשינו אותו, והחוויה אכן צרובה ותהיה כך לזמן רב.

מיכה ואיתי. אוגוסט 2013

----

שלום מידן המדהים!

זאת ליאורה, אמא של הנער שביקש את עזרתך בתכנון טיול לדולומיטים.
אין די ברכות ותודות להודות לך על עזרתך העצומה לנערים הצעירים- וגם לי, האמא. בזכותך ידעתי לאן הם בכלל נוסעים, קראתי והבנתי. גם ההורים האחרים התפעלו ממך ומודים לך על הנתינה מכל הלב.
אנו מאחלים לך בריאות שלמה, הצלחה והנאה בכל פעילותך ושתמשיך להיות נדיב ועוזר לסובבים אותך.