טיול חוזר - טרק מדנא לפטרה

טיול הכנה לקראת מסלול חדש בירדן - טרק מדנא לפטרה

הכפר העתיק "דנא" - היום בלב שמורת טבע

אוכל שטח - הכי טוב בשטח

רועת צאן מקומית?

רכב של בדואים תמיד מניעים בצורה מעניינת

בדואים בקרבת היישוב העתיק פינאן

אוכלים את המנה הירדנית הלאומית - מנסף - אורז עם בשר ושמנת

חנוכייה מאולתרת לכבוד החג גם בשטח

האוהל של איברהים, המארח שלנו בפינאן

מבשלים בערב מעל ואדי ברוואס


מטפסים במעלה ואדי ברוואס


נופי אבן החול של צפון פטרה


המפל העליון בואדי פייד - הזדמנות מצויינת למקלחת

קצת מנוחה.. 


מטפסים לכיוון וואדי אל-הודס

היה קר בלילה, אז יצאנו במחולות בדואיים כדי להתחמם.. גם השוטר שלנו הצטרף :)

ארוחת סוף טיול בוואדי מוסא

אתר הלינה שלנו בראש ואדי פייד


אוכל שטח - והפעם בתפריט - פול חם ברוטב עגבניות מבושל על האש


למידן היקר,

טרם התאוששנו. אנחנו עדיין  חולמים " בצורה אחרת"...
הייתי צריכה איזה פסק זמן כדי להתאושש מהלם הטיול הנהדר בו השתתפתי בשבוע האחרון עד אתמול.  אומרים: "שמה שלא כותב לא קיים" לכן אני פונה אליך בכתב. 

כמו שאמרתי ליובל:
היו לי ציפיות, אבל, בפועל, מה שחווינו, היה מעל ומעבר לכל חלום!
מדהים! זו המילה העדינה ביותר לתאר את עוצמת החוויה שחווינו, יובל ואני.

מזמן לא פגשתי אדם איכותי כמוך, מדבר בשפתם של המקומיים, מכיר כל שעל וכל פינה, ולא מפסיק להתרגש מיופייה של הרי ירדן ומשמורות הטבע וחי אותם מחדש בכל פעם כאילו לא ראה אותם מעולם. בהכנת החומר שקדת והשקעת, הכל לפרטי פרטים. הובלת אותנו בבטחה, תענוג לשמוע אותך, אתה מספר סיפורים מעולה, בעל חוש הומור וכישרון מלידה. הצלחת לרתק אותנו, להכניס סדר בטיול והכל, בזרימה וקלילות יוצאות מן הכלל.

שישה ימים בהם ספגנו חוויות בכל החושים.העין לא שבעה מעצמתו ומיופיו של הטבע. מעיינות  מרהיבים,  צוקים משוננים. חגיגה של צבעים,טעמים וריחות.  ישבנים רוטטים לצלילי המוזיקה הערבית קצרה היריעה מלתאר .ותודה לשמש שחייכה אלינו ולמזג האוויר ששיתף איתנו פעולה לאורך כל הדרך.

מידן, אכן הצלחת להעביר לי את פעימות הלב של המקומות המיוחדים שבהם בקרנו. וגם אם היה לי לעיתים מתיש ולא קל , זאת הייתה חוויה חד פעמית שלבטח אנצור בזיכרוני זמן רב. רציתי להודות לך על שאפשרת לחלום הזה להתגשם, בתרומתך מאחורי הקלעים. הכל תקתק כמו שעון, מבחינה האדמיניסטרציה , הטפסים , לוחות הזמנים לא הייתה לרגע תחושה שאנחנו במדינה אחרת בעולם.

אני מצרפת לך כאן תמונה.
לא של נופים, ולא של מפלים, ולא של הרים.
אלא של יובל ואני , מתמוגגים מהנאה.
מבחינתי, זה היהלום שבכתר. שווה כל אגורה!


באהבה גדולה ,
מיטל ויובל
טרק בירדן 2013